Pio
Private First Class
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lędziny
|
Wysłany: Pią 6:17, 28 Lis 2008 Temat postu: Standardowe rozgrywki |
|
|
1 vs 1
Pojedynek 1 na 1. Najczęściej rozgrywamy go jako turniej "każdy z każdym". Czyli każdy gracz musi z pozostałymi graczami zagrać od 1 do 3 meczy. Wygrywa gracz, który w sumie wygrał najwięcej meczy.
Mecz trwa do trzech trafień lub pierwszego trafienia albo trafienia w głowę. W tym trybie zawodnicy grają replikami o jednakowych lub bardzo zbliżonych do siebie osiągach.
DM
DeathMatch czyli naparzanka na całego. Celem gry w tym trybie jest trafienie jak największej liczby przeciwników. Trafiony sygnalizuje ten fakt okrzykiem 'dostałem', po czym schodzi na resp. i przez jakiś czas jest wykluczony z gry. Najczęściej wykluczenie trwa tyle ile zajmuje trafionemu doładowanie broni. Nie ma wygranych, nikt nie liczy punktów. Bawimy się do znudzenia/zmęczenia/wyczerpania amunicji.
TDM
Team DethMatch. Zasady jak w DM z tym, że gramy w drużynach.
LMS
Last Man Standing. Zasady jak w DM lecz każdy gracz ma określoną liczbę żyć. Po ich wyczerpaniu odpada z gry. Wygrywa gracz, który jako jedyny pozostaje żywy na polu walki.
LTS
Last Team Standing. Zasady jak w LMS z tym, że gramy w drużynach. Wygrywa drużyna, która wykosi drużynę przeciwną.
TDMF
Zasady jak w TDM z elementem trybu FreezenTag w którym to po trafieniu gracz zostaje zamrożony. Zamrożony gracz nie może się ruszać, mówić, przekazywać broni itp. Może grać dalej dopiero, gdy inny gracz z jego drużyny go odmrozi. By odmrozić zawodnika trzeba trzymać go za ramię przez 10 sekund.
Wygrywa drużyna, która zamrozi wszystkich zawodników z przeciwnej drużyny.
CTF
Capture The Flag. Dwie drużyny. Każda ma swoją bazę, w której jest flaga. Zadaniem każdej z drużyn jest wykradnięcie flagi przeciwnika. By zdobyć punkt, flagę przeciwnika trzeba donieść do swojej bazy i jednocześnie nie dopuścić do zabrania własnej flagi. Co do trafień to gramy w zależności od ustaleń. Respy lub medycy. Wygrywa drużyna, która zdobędzie wcześniej ustaloną ilość punktów.
Obrona flagi
Dwie drużyny. Jedna flaga. Trafienia w zależności od ustaleń. Pierwsza drużyna broni flagi, druga musi ją zabrać i donieść w określone miejsce.
Przy większej ilości graczy można wprowadzić dwie flagi. Jedna drużyna broni dwóch flag, które są w różnych miejscach. Druga drużyna musi obie flagi dostarczyć w jedno ustalone miejsce.
Atakujący wygrywają, gdy dostarczą w ustalone miejsce flagę/flagi przed upływem ustalonego czasu.
Eskorta VIP'a
Dwie drużyny. Jedna drużyna musi doprowadzić VIP'a z punktu A do punktu B. Druga drużyna nie może do tego dopuścić i dąży do zdjęcia VIP'a. VIP jest odpowiednio oznaczony by było wiadomo, który gracz jest VIP'em. Trafiony gracz odpada z dalszej gry. Jeśli drużyna eskortująca wykosi wszystkich przeciwników lub doprowadzi VIP'a, wygrywa. Przegrywa, gdy dopuści do trafienia VIP'a lub, gdy zginą wszyscy gracze eskortujący.
Wanted, Prefered Dead
Maly zespól, np. 20% graczy (więźniowie) maja przedostac sie przez obszar, ktory jest chroniony przez pozostalych graczy. Wiezniowie nie moga posiadac silnej broni. Straze moga miec jakiegokolwiek zechca. Kazdy wiezien, ktory dotrze do celu nalezy do zwyciezcow. Ograniczenie czasowe moze stanowic do 30 min.
Ostatnio zmieniony przez Pio dnia Pią 6:17, 28 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|