Joyu
Lieutenant General

Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Sob 17:21, 15 Lis 2008 Temat postu: Czarne chmury nad Roko |
|
|
W dniu 13.11.08 Mr. Alfredo Toro został EL PRESIDENTE , chcąc zyskać w oczach swoich wyborców sprzedał swojego przyjaciela sponsora kampanii wyborczej Mr. Erice Iglesiusa. Mr. Iglesius jest baronem narkotykowym posiadającym potężną Fortune. Jego siedziba znajduje się w dżungli na małej wyspie Roko. EL PREZYDENTE wysyła do tego celu wysoko wyspecjalizowane jednostki do walki z narkotykami , chodź słabo zorganizowane i poinformowane , oddziały muszą wykonać misje, nie wykonanie rozkazu EL PREZIDENTE GROZI ŚMIERCIĄ .Błąd pilota pozbawia odział większości ekwipunku. Misja oddziału została przygotowana w pośpiechu szczegóły misji zostaną dostarczone drogą radiową, kod do otrzymania rozkazów został w ekwipunku. Na domiar złego przebiegły Mr. Iglesius do ochrony swojej rezydencji zatrudnił najlepszych najemników, oraz posiada informacje na temat straconego ekwipunku oddziału i ich siedziby głównej.
MIEJSCE; -rezydencja Mr. Iglesiusa Białe Budynki
- kwatera główna oddziału antynarkotykowego opuszczony ośrodek wypoczynkowy
- miejsce zrzutu okolice okopów
CZAS; 1,5h lub wykonanie wszystkich zadań (rozkazów) przez oddział antynarkotykowy.
ODZIAŁY: Dzielimy się na dwie grupy; - Najemnicy Mr. Iglesiusa
- odział antynarkotykowy
ZADANIA:
Najemnicy;
- utrzymać rezydencje
- patrolować rejon zrzutu
- ukraść zapalniki do ładunków
Odział antynarkotykowy;
- odnaleźć ładunki wybuchowe
- odszyfrować rozkazy
- wypełnić rozkazy
- nie dopuścić do kradzieży zapalników
- odzyskać zapalniki
PUNKTACJA(punktujemy tylko odział antynarkotykowy);
Zastrzelenie przeciwnika +1p
Zdobycie ekwipunku +10p
Wykonanie rozkazów 1. +5p, 2. +10p, 3. +15p
Wykonanie rozkazu alternatywnego lub dodatkowego od +5p do +20p
Zakończenie scenariusza przed 30 min. +20p, przed 1h +15p, przed 1,5h +10p
Utrata zapalników – 5p
Nieskończenie scenariusza – 50p
RESPY;- Każdy po 5 min. - Odział koło starej Dyskoteki ,
- Najemnicy na drodze koło rzeczki
Opcjonalnie wprowadzenie medyków: medyk leczy rannego kompana klejąc ramie taśmą, kompan wraca do boju , żołnierz z taśmą dostanie drugi raz respi 8 min. po tym wraca do walki już bez taśmy.
KONIEC GRY: wygrywa odział jeżeli wypełni powierzone mu zadania w ciągu 1,5h jeżeli nie wygrywaja najemnicy
Opis szczegółowy:
Odział antynarkotykowy odnajduje zagubiony ekwipunek ,w ekwipunku znajduje się kod i nr , telefonu, pod ten numer wysyłacie sms z kodem , kod zostaje poddany weryfikacji i dostajecie 2 lub 3 sms które musicie odszyfrować używając słownika t9 lub automatycznego pisania w telefonie komórkowym (jeden czyta sms drugi wpisuje w drugi telefon) . Wykonujecie rozkazy za kolejnością 123 itd… będą opisane jako nagłówki sms. Zastrzegam sobie prawo do zmiany scenariusz w trakcie gry chodzi mi o 3 rozkaz w zależności od rozwoju sytuacji dorzucę dodatkowy 4 rozkaz lub zmienię 3 chodzi płynność gry. Dodatkowo wprowadzam „STRAŻNIKO WIĘŻNIA” jeżeli w którymś momencie gry będziecie w pacie tzn. mało czasu, problem z odnalezieniem ekwipunku, problem z odszyfrowaniem , problem z odzyskaniem zapalników itp.. sprzedajecie najemnikom człowieka , grozi to karą -10p ale dostajecie potrzebne informacje. „STRAŻNIKO WIĘZIEŃ”- za każdego zabitego z oddziału antynarkotykowego zyskuje +2p aż do momentu uzyskania 10p. wraca do oddziału ,respi jak najemnik. Lecz wszystko inne odnosi się jak do oddziału. Do zapalników proszę o włożenie kartki z kodem i Nr. Tel. Jeżeli najemnicy skradną zapalniki zostaniecie poinformowani. Musicie odzyskać zapalniki i mieć ładunki żeby zacząć wypełniać rozkazy. Mały Odział Najemników będzie patrolował rejon zrzutu. Najemnicy po tym jak odział odnajdzie ładunki I dostarczy sms wracają do bazy przegrupować się. Dostaną wytyczne od główno dowodzącego.
|
|