Pio
Private First Class

Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lędziny
|
Wysłany: Sob 18:31, 22 Lis 2008 Temat postu: AREA 61 |
|
|
AREA 61 przewidziana na 10 osób i więcej.
W roku 2014 jeden z satelitów X-10 odnalazł na Grenlandii odsłonięty kompleks wojskowy ukryty tam jeszcze za czasów zimnej wojny.
Rząd nie wiedząc z czym ma do czynienia wysyła mały bezzałogowy samolot który robiąc kilka zdjęć zostaje zniszczony.
Akurat w pobliżu znajduje sie nuklearna łódź podwodna z jednostką SEAL na pokładzie wracającą z misi, jednak rozkaz wyjścia w okolice bazy dostają natychmiast.
Skład SEAL
- Medyk
- Pirotechnik
- Specjalista od CQC
- Specjalista LRB
- Dywersant
- ++
Cele Misji.
- Dotrzeć do kompleksu
- Zbadać kompleks
- Zniszczyć i Zabrać dane. znalezione i uznane za ważne.
Porażka.
- Śmierć oddziału SEAL
- Koniec czasu powrotu na okręt.
Resp.
- SEAL - Medyk - 20sek. z rannym [3continuy Śmierć]
- ???? - odradzają sie co 4min [1min jeśli odradzają sie z miejsca]
Przebieg misji.
Gdy SEAL wyjdzie na ląd musi przebyć znaczną odległość do kompleksu przez śniegi Grenlandii [droga do burdelu - dyskoteka] po dotarciu na miejsce Odkrywa ogromny ciągnący sie na kilka kilometrów magazyn zbrojny z wieloma budynkami w jego wnętrzu.
SEAL ma zbadać większość kompleksu [budynki obok Dyskoteki]
Po zdobyciu/ zniszczeniu infomacji musi zniszczyć główne jądro kompleksu powodując tym samym jego zawalenie. Potem może bezpiecznie wracać na okręt i płynąc do domu.
TRUDNOŚĆ.
- Brak podanych celów
- nieznajomość liczby ani tego czym jest wróg
- ograniczenie czasowe do 2H
- zamki szyfrowe [wysadzić lub otwierać 1minute]
- ograniczenie w materiałach wybuchowych
ZALETY.
- Pobudza wyobraźnie SEAL
- Wymaga od SEAL myslenia i własnej inicjatywy
- wróg ma ograniczoną amunicje jednak może ciągle atakować.
- wróg nie porusza sie biegiem
Punktacja SEAL.
- Dotarcie do kompleksu [+5]
- Każdy odnaleziony dokument /Artefakt [+5]
- oszczędzanie materiałów [+10]
- deszyfracja zamków [+5]
- Wysadzenie Kompleksu [+10]
- Minimum strat SEAL [+10 za każdego członka]
- Koniec przed czasem [+10]
- Śmierć [-20 każdego członka]
- koniec czasu [-20]
- brak materiałów przed końcem [-50]
Rekwizyty potrzebne do scenariusza
- taśma klejąca
- pirotechnika [około 5 bomb]
- torba na artefakty [lub coś żeby to nieść]
- chęci i pomysł
Ostatnio zmieniony przez Pio dnia Pon 9:25, 24 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|